dimarts, 6 de març del 2012

L'EIXIDA DE MARÇ DE "LA COLLA EXCURSIONISTA"

COLLA EXCURSIONISTA. EIXIDA MES De març DE 2012
Puente barraquena. xelva (els serrans). Per Rafa Martín
(...)
Centrant-nos ara en la nostra humil activitat del senderisme amb companys/nyes, hem de recordar que aquesta propera trobada tindrà component gastronòmic. Enguany no hi haurà calçots, que seran substituïts per carxofes i creïlles. La resta del menú serà semblant a altres anys: xai a l’estil d’Alfredo, llonganisses, xoriços, botifarres i careta. Tot això amb els complements dietètics que cadascú hi necessite (vi, cervesa, licors, entremessos, fruita, café, etc, etc). El servei d’intendència proveirà els plats, gots, tovallons, estris, llenya, etc.
Enguany farem la torrada a l'àrea recreativa de Puente Barraquena, junt al riu Túria, no lluny de Xelva. Unes quantes vegades l'hem feta a l'àrea de Molino Puerto, tot just al costat de Xelva. Per arribar a Puente Barraquena hem de continuar la mateixa carretera que baixa a Molino Puerto i continuar-hi durant uns quatre quilòmetres fins a trobar el riu Túria. A la mateixa entrada del pont tenim l'àrea recreativa.
Per tal de fer gana farem un petit tomb pels voltants, amb unes vistes espectaculars dels congosts del Túria.

fitxa
convocatòria
Diumenge dia 11 de març de 2012 a les 8'00 hores al parc de les Albízies de Picanya, i a les 9'15 hores al poble de Benirrama, dins la Vall de Gallinera.
COm arribar
CV.35 fins a Xelva. A l'eixida del poble la carretera fa un eixample a la dreta que serveix per a creuar a l'esquerra. Baixem per aquesta carretera de l'esquerra fins al riu Tuéjar, on està l'àrea recreativa Molino Puerto. Creuem el pontet i continuem per la carretera per quatre quilòmetres més fins al Puente Barraquena en el riu Túria.
Veieu arxiu adjunt amb el mapa d'accés.